loading...
تجربه های سبز
فخری دهقان منشادی بازدید : 16 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

دانش آموزان من!چقدر شمارا دوست دارم!من روزها و ماه ها به امید آموختن شما پا به مدرسه گذاشتم.هرروز با نگاه امیدوار شما را نظاره میکردم.

ای ثمره های من!

چگونه می توانم با رفتن شما از شما دل بکنم؟!من برا ی یکایک شما آرزو ها دارم.شما مدت زمانی با من بودید و حال میروید تا به فرداهای روشن برسید.

ای امیدهای من!شما میروید...ولی می دانم که آموخته هایم تا آخر راه با شماست.پس برایتان دعا می کنم!

ای خداوند بزرگ!

ای که هستی من ز تو سرچشمه گرفته!

ای خدایی که مرا در مقام معلمی نشاندی!

ای خدایی که به خاطر تو به کلاس گام گذاشتم!

و ای خدایی که علم را درج نهادی!

تو را سوگند می دهم که دانش آموزانم را تنها نگذاری.آن ها را به خودشان واگذار مکن.

کاستی ها را بر آنان ببخش و بر آن ها خشم مگیر!

ای همه امید،ای همه سعادت و ای همه خوشبختی!

هرکس به تو آزید،در پیروزی بر نفس اماره بر خود نازید.به گلهایم نور الهی ات را بتابان و ریشه های آنان را نخشکان.

دانش آموزان!

به خدا میسپارمتان،نه به نه به کسان.عاقبت به خیری را از ایزدمنان برایتان خواهانم.دعای خیر بدقه ی راهتان باد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره وبلاگ ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 333
  • کدهای اختصاصی